Klientų aptarnavimo specialistas
Tipas: Darbas Pobūdis: Nuolatinis Vieta: Alytus, Marijampolė Atlyginimas: 1.481 - 1.999 EUR prieš mokesčius
Darbo pobūdis
• Klientų priėmimas, konsultacija ir aptarnavimas priimamajame;
• Prašymų ir kitų dokumentų priėmimas ir registravimas dėl Sodros teikiamų paslaugų;
• Bendro (ar) asmeninio pobūdžio informacijos teikimas klientams;
• Fizinių ir juridinių asmenų kontaktinių duomenų tvarkymas;
• Klientų apklausų vykdymas ir t.t.
Siūlomi privalumai
• Įdomus darbas, draugiška komanda bei gera atmosfera;
• 22 darbo dienų minimalios kasmetinės atostogos;
• Apmokamas laisvas nuo darbo laikas (iki 2 darbo dienų per mėnesį) nuvykti į gydymo įstaigą;
• Kolegų palaikymas ir pagalba;
• Profesinis tobulėjimas ir kt.
Reikalavimai kandidatui
• Turėti aukštąjį universitetinį (bakalauro kvalifikacinį laipsnį) vadybos arba komunikacijos arba ekonomikos arba viešojo administravimo studijų krypties išsilavinimą arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją, arba 1 metų darbo patirtį klientų/asmenų aptarnavimo srityje;
• Gebėti dirbti tiek vienas, tiek komandoje ir kurti pozityvią darbo atmosferą;
• Būti susipažinusiam su valstybinio socialinio draudimo sistema Lietuvoje;
• Turėti gerus darbo kompiuteriu įgūdžius.
Jei esi pasiruošęs būti Sodros Kauno skyriaus komandos dalimi, kviečiame prašymą dalyvauti konkurse ir gyvenimo aprašymą teikti iki 2025-01-21 prisijungus prie Valstybės tarnybos valdymo informacinės sistemos konkurso (atrankos) į valstybės tarnautojo pareigas posistemio, konkurso kurio darbo vieta Alytuje Nr. 61728 ir konkursų darbo vieta Marijampolėje Nr. 61707 ir Nr. 61708.