Google Analytics 4 mokymai
Firsty.lt jau 11-us metus prisideda prie jūsų tobulėjimo organizuodami mokymus aktualiausiomis temomis.
Google Analytics yra viena iš populiariausių priemonių, naudojamų internetinių svetainių lankomumui stebėti ir analizuoti. Šis įrankis yra nemokamas ir jame pateikiama informacija prieinama visiems puslapių turėtojams, tačiau norint analitinius duomenis paversti reikšmingomis įžvalgomis, reikia suprasti kokius skaičius ir kur sekti.
Mokymų metu jūs susipažinsite su nauju Google Analytics 4 įrankiu, išmoksite sekti, analizuoti ir interpretuoti duomenis, automatizuoti analizės procesus ir aiškiai, vizualiai pristatyti duomenis. Lektorius papasakos apie visas naujoves, kas keitėsi ir ką reikia žinoti.
NAUDA
Google Analytics 4 mokymų metu išmoksite įdiegti, sukonfigūruoti ir naudotis Google Analytics 4 platforma, o svarbiausia – suprasti joje pateikiamus duomenis ir informaciją. Taip pat sužinosite kaip dirbti ir valdyti Tag Manager bei Looker Studio įrankius bei turėsite galimybę įgytas žinias naudoti praktiškai ir tiesiogiai pritaikyti savo verslui.
PROGRAMA
1 diena:
• Migracijos procesas į Google Analytics 4 (+ Setup Assistant funkcionalumas bei Google geriausių praktikų checklist).
• Google Analytics 4 valdymas, struktūra ir funkcijos. Svarbiausi nustatymai administratoriaus panelėje.
• Analytics platformos apžvalga – kaip nepasimesti ir rasti tai, kas svarbiausia jūsų verslui.
• Pagrindinės ataskaitų kategorijos: Acquisition, Engagement, Monetization. Metrikos ir dimensijos. Ataskaitų kūrimas pagal poreikį naudojant Explore funkcionalumą.
• Pagrindiniai skirtumai tarp senosios (Universal Analytics) bei naujosios (Google Analytics 4) versijų.
• Auditorijų kūrimas bei jų galimybės su Google Analytics 4. Rekomenduojamos auditorijos.
• Kitų Google įrankių (Google Ads, Merchant Center, Search Console) integracija į Google Analytics 4 platformą.
2 diena:
• Google Tag Manager įrašymas, pažintis su jo galimybėmis.
• Papildomų kodų diegimas naudojant Google Tag Manager.
• Svetainės įvykių (angl. events) apžvalga Google Analytics 4: Automatically collected, Recommended, Custom events bei Enhanced measurement).
• Svetainės konversijų nustatymas. Svetainės makro bei mikro tikslai.
• Įvadas į Google Looker Studio (buvęs Data Studio) ataskaitų kūrimo įrankį.
• Susipažinimas su Google Analytics egzaminu, pavyzdinių klausimų apžvalga.
Skaidrės bei viršuje minimi įrankiai bus atvaizduojami anglų kalba, mokymų kalba – lietuvių.
LEKTORIUS
Mokymus ves skaitmeninės komunikacijos ekspertas – Andrius Zajančkauskas. Andrius yra sertifikuotas Google Ads, Microsoft Ads, Google Analytics bei Google Marketing Platform įrankių specialistas, šiuo metu vadovaujantis Google Ads PPC komandai įmonėje GOOD ONE. Daugiau apie lektorių jo Linkedin profilyje.
MOKYMAI SKIRTI
• Atsakingiems už rinkodaros projektus ir kampanijas, prekinio ženklo vystymą, žinomumo didinimą, turinio kūrimą;
• Administruojantiems įmonės internetinę svetainę, socialines paskyras;
• Kuriantiems naują verslą, įvedantiems į rinką naują paslaugą ar prekę;
• Norintiems ištirti rinkos poreikį ir išsigryninti pozicionavimą rinkoje;
• Planuojantiems samdyti agentūras skaitmeninės rinkodaros paslaugoms ir norintiems susidaryti bendrą įspūdį;
• Keičiantiems darbo profilį, siekiantiems tobulėti ir besidomintiems skaitmenine rinkodara ar elektronine prekyba.
KITA INFORMACIJA
Tai yra mokymų įrašas. Mokymų trukmė - 7 val.
Užsiregistravus, atsiųsime nuorodą į mokymų įrašą nurodytu el. paštu.
Mokymų įrašą galima žiūrėti 1 mėn.
Video įrašus griežtai draudžiama kopijuoti, dalintis, filmuoti ir naudoti ne mokymosi tikslams.
Papildoma informacija teikiama el. paštu mokymai@firsty.lt ir tel. nr. +370 687 96306.
Su Firsty.lt mokymų pirkimo, dalyvavimo ir pinigų grąžinimo taisyklėmis galite susipažinti ČIA.
SUSIJĘ MOKYMAI
Internetinės rinkodaros mokymai pradedantiesiems
ATSILIEPIMAI PO MOKYMŲ
„Puikiai (vertina mokymų turinį)“.
Daugiau atsiliepimų anoniminėse anketose>>