Pranešimų spaudai rašymo mokymai

Firsty.lt jau 9-us metus prisideda prie jūsų tobulėjimo organizuodami mokymus aktualiausiomis temomis.

Ar žinote, kad didžiausi portalai per mėnesį Lietuvoje pasiekia daugiau nei milijoną skaitytojų, o per dieną – daugiau nei 400 tūkstančių unikalių vartotojų? Būtų nuodėmė neišnaudoti tokios minios, tiesa? 

Pranešimas žiniasklaidai – tiesiausias ir efektyviausias kelias į portalų skaitytojus. Žinant kaip rengti straipsnius, kokiais kriterijais vadovaujantis didiname šansą atsidurti žiniasklaidoje, galime ganėtinai lengvai pozicionuoti save kaip ekspertą, o savo atstovaujamui prekės ženklui kurti reputaciją, kuri pritrauks klientų. Ir svarbiausia, kad sutaupysite biudžeto – nebemokėsite už savo turinio publikavimą spaudoje. Nauda akivaizdi, tereikia mokėti ją išnaudoti.

Rengiant pranešimą spaudai, ypatingai svarbu išmanyti žurnalistikos pagrindus ir veikimo modelį. Svarbu suprasti, į ką, gavus jūsų tekstą, žiūri žurnalistas, kaip jis jį vertina, kaip nusprendžia, kurie straipsniai taps publikacijomis, o kurie netaps. Mokymuose gilinsėmis į žiniasklaidą, pažinsime, ką naujienomis laiko ir ko iš pranešimų spaudai tikisi žurnalistai. Pro pirštus nepraleisime ir laiško, siunčiamo žurnalistams, jo turinio, kalbėsime apie tai, kaip užvadinti siunčiamas nuotraukas, kaip apskritai nuspręsti, kurios nuotraukos tinkamos spaudai. Ir, žinoma, mokysimės rengti pranešimus spaudai tiek teoriškai, tiek praktiškai. Daug dėmesio skirsime antraštėms, įvardinime stebuklingus žodžius, padedančius atkreipti tiek skaitytojo, tiek žurnalisto dėmesį. 

 

NAUDA

Po šių mokymų ne tik žinosite, kaip parašyti pranešimą spaudai, bet ir puikiai išmanysite žurnalisto, atrenkančio, kurie tekstai taps publikacijomis, darbo specifiką. Kitaip tariant, ne tik gebėsite rašyti intriguojančiai, bet ir perprasite, kokie pranešimai spaudai tampa straipsniais, į savo rengiamą tekstą žiūrėsite ne tik viešųjų ryšių/marketingisto, bet ir žurnalisto akimis – o tai yra didžiausia paslaptis, norint nemokėti už turinį spaudoje.

 

MOKYMŲ PROGRAMA

  • Žiniasklaidos veikimo modelis: kaip į pranešimą spaudai žiūri žurnalistas?

  • Kas yra ir kas nėra pranešimas spaudai?

  • Pranešimų spaudai rūšys ir tikslai.

  • Didžiausios pranešimų spaudai klaidos.

  • Kodėl mano pranešimo spaudai nepublikavo?

  • Pranešimas spaudai ir tiesioginė reklama: kiek, kur ir kodėl?

  • Kokie kanalai mums aktualūs?

  • Pranešimų spaudai strategija: kiek kartų per metus ir kokių?

  • Pranešimų spaudai temos: kaip jas sugalvoti?

  • Antraštės taisyklės. Kaip parašyti sėkmingą antraštę?

  • 2 pranešimų spaudai rašymo tipai.

  • Pranešimų spaudai teksto dėliojimas.

  • Kaip ir kur įterpti reklamą?

  • Kaip praeiti žurnalisto filtrą?

  • Sėkmė nulemiama laiške: jo pavadinimas ir turinys.

  • Nepamirškime nuotraukų: kokios jos ir kiek?

  • Kaip per pranešimą spaudai reklamuoti renginį ir produktą?

   • Esamų pranešimų spaudai nagrinėjimas.

  

MOKYMŲ LEKTORĖ

Rasita Kunikauskaitė Matijošaitienė savo karjeros kelią pradėjo žiniasklaidoje: jos autorinius straipsnius galite rasti 15min, Delfi ir Kas Vyksta Kaune svetainėse. Dirbant žurnaliste, pažino vidinę virtuvę: tai, kaip yra atrenkamos naujienos, kas pranešimuose spaudai yra laikoma reklama, kokie straipsniai ir kodėl netampa publikacijomis. Ilgainiui žurnalistės duonos atsisakė ir perėjo į kitą barikadų pusę - tapo viešųjų ryšių specialiste, šioje pozicijoje įprasmino žurnalistikoje įgytas žinias ir į pranešimus spaudai pažiūrėjo iš kitos - reklaminės - pusės. Šiuo metu dirba marketingo projektų vadove ir freelancere, su klientais dirbančia ties klausimais, kaip išeiti į žiniasklaidą. Lektorės, kaip ekspertės, požiūris į pranešimą spaudai yra iš abiejų - tiek žurnalisto, tiek viešųjų ryšių specialisto.

 

MOKYMAI SKIRTI

  • Tiems, kas nori pranešti apie savo veiklą ar verslą pasauliui;

  • Tekstų rašytojams, norintiems geriau suprasti žanro taisykles.

 

KITA INFORMACIJA

Mokymai vyks 2 vakarus, gruodžio 6 ir 13 d., 18:00-21:00. Mokymų trukmė - 6 val.

Darbo priemonės: turėti kompiuterį (telefoną) ir interneto ryšį.

 

Kelios dienos iki mokymų atsiunčiame informacinį laišką su prisijungimo nuorodomis. 

Po mokymų atsiunčiama susisteminta mokymų medžiaga, mokymų įrašas ir dalyvavimą patvirtinantis pažymėjimas. Mokymų įrašą galima peržiūrėti 1 mėn. po mokymų.

Video įrašus griežtai draudžiama kopijuoti, dalintis, filmuoti ir naudoti ne mokymosi tikslams. 

Papildoma informacija teikiama el. paštu mokymai@firsty.lt ir tel. nr. +370 687 96306.

Su Firsty.lt mokymų pirkimo, dalyvavimo ir pinigų grąžinimo taisyklėmis galite susipažinti ČIA.

Jeigu po mokymų negavote laiško su mokymų medžiaga ir pažymėjimu, parašykite mokymai@firsty.lt, galbūt jums skirtas laiškas nuėjo į netinkamą aplanką.

 

SUSIJĘ MOKYMAI

Socialinių tinklų valdymo mokymai: komunikacija ir reklama (nuotoliniai)>>

Reklaminių tekstų kūrimo mokymai pradedantiesiems (nuotoliniai)>>

Vizualinio mąstymo ir kūrybiškumo mokymai (nuotoliniai)>>

 

ATSILIEPIMAI PO MOKYMŲ

„Viskas tiko, labai geras dėstytojos aiškinimas.“

„Man labai patiko turinys, paliesti svarbiausi aspektai, įdomi pateikimo forma. Daug praktinių užduočių.“

„Puikiai, labai nuoseklu ir praktiškai pritaikoma.“

Daugiau atsiliepimų anoniminėse anketose>>