Socialinių tinklų valdymas: komunikacija ir reklama

Firsty.lt jau 10-us metus prisideda prie jūsų tobulėjimo organizuodami mokymus aktualiausiomis temomis.

Šiais laikais atrodo, kad be socialinių tinklų ne tik mes nežinotume, kada draugų ar artimųjų gimtadieniai, bet ir sėkmingų kompanijų veikla bei informacijos sklaida nebūtų vykdoma taip efektyviai ir, mažų mažiausiai, strigtų.

Lietuvoje vis daugėja kompanijų, kuriančių savo profilius įvairiose socialinėse erdvėse, tačiau patys pastebime, kad ne visi sugeba efektyviai komunikuoti. Ar jūs esate užtikrinti savo vykdomais strateginiais ėjimais socialinėje platformoje, siekdami pritraukti tikslinę auditoriją, parduoti ar sukurti gerą įvaizdį?

 

PROGRAMA

1 diena – įžanga:

  • Socialinių tinklų (toliau ST) apžvalga bei specifikacija: Instagram, Facebook, LinkedIn, TikTok ir kiti.

  • Buvimas ir darbas ST: ką reiškia būti socialiniuose tinkluose, verslo keliami tikslai ir su tuo susijęs darbas/pastangos;

  • Besikeičiantys vartotojų įpročiai ir ST svarba;

  • Komunikacijos ST planavimas: auditorijos nustatatymas, komunikacijos plano sukūrimas, įrašų kategorijos ir dažnis, nuoseklumas, plano vykdymas;

  • Rezultatų matavimas: trumpas žvilgsnis į matuojamus rodiklius (Google Analytics);

  • Komunikacijos sėkmės ir nesėkmės.

 

2 diena – gilinimasis:

  • Mokama reklama ir jos galimybės: Facebook, Instagram, Linkedin, Youtube mokamos ir nemokamos reklamos palyginimas;

  • Facebook reklamos platforma iš arčiau. Galimybės ir grėsmės;

  • Pagrindiniai skirtumai lyginant su Google Ads reklama ir platforma;

  • Pasiruošimas reklamai Facebook'e – puslapio kūrimas, informacijos pildymas, vizualaus sprendimo pavyzdžiai ir patarimai, Facebook reklamos paskyros sukūrimas ir paruošimas naudojimui;

  • Facebook puslapio auditorijos auginimas. Auditorijos dermė su verslo strategija ir keliamais tikslais;

  • Reklamų tipai ir optimizavimo strategijos;

  • Facebook Pixelis ir jo svarba reklamoje: trumpas žvilgsnis į pakartotinės rinkodaros įrankį, galintį sumažinti reklamos kaštus ir išauginti pardavimus;

  • Facebook puslapių ir reklamos KPI (Key Performance Indicators – liet. Svarbiausi veiklos rodikliai);

  • „Chat botų“ panaudojimas Facebook komunikacijoje („Chatbot“ – liet. Kompiuterio programa, kuri internete simuliuoja pokalbį su žmogumi vartotoju);

  • Praktiniai patarimai ir atvejų analizė: pavyzdžiai iš realaus gyvenimo.

 

LEKTORIUS

Povilas Žarnauskas internetinės rinkodaros ir komunikacijos srityje dirba jau daugiau kaip dvylika metų. Povilas turi didelę patirtį dirbant tiek su mažomis, tiek su didelėmis tarptautinėmis įmonėmis ruošiant ir įgyvendinant reklamos ir komunikacijos strategijas. Daugiau apie lektorių matysite jo Linkedin paskyroje.

 

MOKYMAI SKIRTI

  • Pradedantiems dirbti su socialiniais tinklais ir Facebook reklama, tačiau nežinantiems kaip tai tikslingai daryti;

  • Tiems, kurie domisi įvairiomis socialinių tinklų galimybėmis;

  • Siekiantiems komunikacijos ir reklamos dėka padidinti matomumą ir pardavimus.

 

KITA INFORMACIJA

Mokymai vyks 2 vakarus, nuo 18:00 iki 21:30. Mokymų trukmė - 7 val.

Darbo priemonės: turėti kompiuterį (telefoną) ir interneto ryšį.

 

Kelios dienos iki mokymų atsiunčiame informacinį laišką su prisijungimo nuorodomis. 

Po mokymų siunčiama susisteminta mokymų medžiaga, mokymų įrašas ir dalyvavimą patvirtinantis pažymėjimas. Mokymų įrašą galima peržiūrėti 1 mėn. po mokymų.

Video įrašus griežtai draudžiama kopijuoti, dalintis, filmuoti ir naudoti ne mokymosi tikslams. 

Papildoma informacija teikiama el. paštu mokymai@firsty.lt ir tel. nr. +370 687 96306.

Su Firsty.lt mokymų pirkimo, dalyvavimo ir pinigų grąžinimo taisyklėmis galite susipažinti ČIA.

Jeigu po mokymų negavote laiško su mokymų medžiaga ir pažymėjimu, parašykite mokymai@firsty.lt, galbūt jums skirtas laiškas nuėjo į netinkamą aplanką.

 

SUSIJĘ MOKYMAI

Facebook ir Instagram reklamos mokymai

Google Analytics 4 mokymai

Internetinės rinkodaros mokymai pradedantiesiems

Google Ads mokymai

 

ATSILIEPIMAI PO MOKYMŲ

„Viskas buvo išdėstyta labai smulkiai ir aiškiai, į kiekvieną dalyvį buvo kreipiamas dėmesys.“

„Povilo Žarnausko mokymų tema bei temos atskleidimas labai patiko, buvo įdomu stebėti bei klausytis ir tuo pačiu labai naudinga.“

„Labai aiškiai ir suprantamai išdėstyta medžiaga.“

„Labai įdomūs, palietėm daug temų.“

Daugiau atsiliepimų anoniminėse anketose>>