5 Instagram naujovės, kurias būtina žinoti verslui

2018-02-23

Žaibiškai augantis socialinis tinklas Instagram, sparčiai diegia modernias funkcijas, kurios sulaukia didelio vartotojų dėmesio. Tinkamas šių naujovių panaudojimas gali užtikrinti efektyvų prekių bei paslaugų pristatymą plačiajai auditorijai. Vis dėlto, ne visi pasitelkę „gif“ ar „type“ funkcijas pasiekia gerus rezultatus. Taigi kokių Instagram patobulinimų sulaukė Lietuvos prekės ženklai? Kviečiame apžvelgti naujausias socialinio tinklo funkcijas ir sužinoti kuo jos gali būti naudingos Jūsų verslui.

1. Nuo šiol galite sekti grotažymių paskyras

Iki šiol buvo du paprasti būdai naudoti grotažymes: kai norime įkeltą turinį priskirti konkrečiai grupei arba rasti įrašus pageidauta tema, įvedant raktažodį paieškos skiltyje. Tačiau jau keletą savaičių Instagram naudotojai turi galimybę sekti ne tik žmonių ar prekės ženklų, bet ir grotažymių paskyras. Iš pažiūros niekuo nuo įprastų Instagram profilių nesiskiriantys, grotažymių profiliai yra sudaryti iš Instagram vartotojų keliamo turinio. Svarbu prisiminti, jog norint, kad Jūsų prekės ženklas naujienų sraute būtų lengvai atpažįstamas, turite pasitelkti originalias ir  rašą atitinkančias grotažymes. Vis dėl to, stenkitės nenaudoti tų pačių grotažymių po kiekvienu įrašu. Pasirinkite kelias temas, geriausiai atspindinčias jūsų prekės ženklą. Tuomet atitinkamai sukurkite iki 30 skirtingų grotažymių kiekvienai tematikai ir nuolat jas testuokite, kol išsiaiškinsite, kurios grotažymės atnešė didžiausią naudą.

2. Paįvairinkite Instagram istorijas pridedami “GIF'us"

Giphy - viena populiariausių “GIF” platformų neseniai paskelbė apie partnerystę su Instagram. Nuo šiol, Instagram Stories vartotojai turi puikią galimybę paįvairinti savo keliamą turinį naudodami visų jau pamėgtus “GIF”. Kartais, prekės ženklams yra sunku perteikti norimą žinutę, ne tik nuotrauka, bet ir video. Todėl naujasis būdas, leidžiantis pridėti juokingus “GIF”, padės lengviau išreikšti kasdienines emocijas. Tai yra puiki galimybė pasitelkiant humorą priartėti prie sekėjų ir pelnyti jų simpatijas. Žinoma nereikėtų persistengti. Naudokite tik tuos “GIF”, kurie puikiai ištransliuoja prasmingą žinutę jūsų tikslinei auditorijai.

3. Galimybė dalintis turiniu kuriame yra vien tik tekstas.

"Type" - dar viena naujovė leisianti tekstu praturtinti vizualiniu turiniu užpildytą Instagram. Naująją “Type” funkciją rasite ekrano apačioje, atvėrę kamerą - šalia Live ir Normal funkcijų. Šis įrankis jau yra prieinamas visiems Instagram vartotojams, tačiau būtina turėti naujausią programėlės versiją. Teksto tipo įrašai turi 4 skirtingus šriftus leisiančius kūrybiškai skleisti žinutę apie savo prekes ar paslaugas: "modern", "neon", "typewriter" ir "strong". Kaip ir visos Instagram istorijos taip ir “Type” tipo istorijos automatiškai išnyks po 24 valandų.

4. Taupykite laiką iš anksto planuodami įrašus.

Marketingo specialistams laukiamiausia ir bene daugiausiai džiaugsmo suteikusi naujovė - galimybė automatiškai publikuoti suplanuotus Instagram įrašus. Dirbantiems su socialiniais tinklais, ši funkcija padės produktyviau išnaudoti laiką kuriant bei planuojant turinio kalendorius. Nors ir negalėsime įrašų programuoti tiesiogiai per Instagram platformą, tai bus įmanoma padaryti per partnerių programas, tokias kaip "Sprout Social", "Sprinklr" ar "Hootsuite". Pastarosios kompanijos direktorius, Ryan Holmes, sausio mėnesį oficialiame pranešime pripažino, kad tai buvo numeris vienas prašymas tarp 16 milijonų Hootsuite klientų.

5. Ilgesnis Instagram Story Ads formatas.

Socialinis tinklas atsižvelgęs į verslo poreikius pristatė naują Instagram Story Ads formatą, kuriame bus leidžiama pademonstruoti dar daugiau vaizdų ar vaizdo įrašų. Ši naujovė suteiks galimybę prekės ženklams lengviau papasakoti apie to paties produkto ar paslaugos funkcijas. Tinkamai panaudojus įtikinančius vizualus, karuselės formato reklamos lengvai įsitvirtina vartotojo pasąmonėje. Nepaisant naujo reklamos formato, sekėjai vis dar turės galimybę bet kada panorėjus išjungti reklamą vieninteliu ekrano paspaudimu. Todėl stenkitės užtikrinti, kad prekės ženklo istorija būtų intriguojanti ir sekėjai turėtų priežastį apsilankyti jūsų Instagram paskyroje ar svetainėje.

 

Straipsnį parašė: Laura Matukevičiūtė

 

SUSIJĘ MOKYMAI

Instagram mokymai

Google Analytics mokymai

Internetinės rinkodaros mokymai pradedantiesiems

Grafinio dizaino mokymai

Skaitmeninės fotografijos mokymai pradedantiesiems

 



Panašūs įrašai

2017 / 04 / 21
13 reasons why / arba 13 priežasčių, kodėl verta naudoti Facebook reklamą
2020 / 12 / 14
10 dalykų, kurių geri darbdaviai niekada neprašo padaryti pokalbio metu ar prieš jį
2017 / 08 / 03
Darbo kodekso pakeitimai. Vizuali atmintinė