5 svarbiausios darbo skelbimo kūrimo taisyklės

2020-10-15

Daug skelbimo peržiūrų ir nei vieno CV? Ieškote daug darbuotojų ir turite savo skelbimų kūrimo taktiką, o gal tik kartą per metus ieškote naujo darbuotojo? Tiek vienu, tiek kitu atveju – jums reikia CV srauto ir tinkamų kandidatų.

Šis straipsnis atkreips dėmesį į 5 svarbiausias darbo skelbimo kūrimo taisykles.

 

Pozicijos pavadinimas

Darbo skelbimu turite atkreipti potencialių kandidatų dėmesį, pritraukti juos perskaityti skelbimą ir atsiųsti savo CV. Labiausiai matomas yra pozicijos pavadinimas. Jeigu jūsų neriboja korporatyviniai įsipareigojimai, poziciją įvardinkite patraukliai, suprantamai, bet ir nenutolusiai nuo realybės. Pvz.: skliausteliuose galite patikslinti pozicijos pavadinimą, pvz.: "Pardavimų vadybininkas (verslo klientams)" arba "Pardavimų asas (mokymų paslaugos)", ir t.t.

 

Skelbimo formatas

Kurdami darbo skelbimą rinkitės tekstą, o ne maketą. Daugiau nei 50% vartotojų skelbimus skaito naudodamiesi mobiliuoju telefonu. Kadangi jo ekranas yra mažesnis, atsivertus maketą jame esantis šriftas gali būti prasčiau įskaitomas. Taip pat ne visi kandidatai kasdien tikrina skelbimų portalus, dalis jų darbo ieško paieškų sistemose, kaip Google. Ilgai neaiškinant kaip veikia sudėtingi paieškų sistemų robotai, faktas, kad kandidatas neturės galimybės sužinoti apie jūsų siūlomą poziciją.
Nuotraukos ir paveikslėliai yra gerai, tačiau juos palikite papildymui ir pagražinimui.

 

Informacija apie poziciją

Pateikite suprantamą ir aiškią informaciją apie poziciją: funkcijas ir reikalavimus. Nešykštėkite informacijos, bet ir neperkraukite. Gal jums keli sakiniai atrodo informatyvūs, bet ne žmogui, kuris nedirba jūsų įmonėje ar industrijoje. Sudėdami per daug informacijos arba specifinės, profesinės kalbos galite išgąsdinti ar paprasčiausiai nesudominti potencialaus kandidato. Galite sakyti "nemotyvuotas tegul ir neaplikuoja", bet dabartinėje darbo rinkoje darbdavys turi rodyti daugiau iniciatyvos pritraukiant potencialius darbuotojus. Jei to nepadarysite jūs - padarys kitas darbdavys.

 

Tikslumas

Ruošdami darbo skelbimą atskirkite reikalavimus nuo privalumų. Įsivertinkite ko tikrai tikitės iš kandidatų, o kas gali būti tik privalumas (pvz.: ar tikrai būtina labai gera anglų ar rusų kalba, gal užteks tik susikalbėjimo? Ar tikrai reikia sertifikato ar profesinių kursų? Ar tikrai netinka studentas?), pagal tai pakoreguokite darbo skelbimą. Beje, privalumai kartais irgi išgąsdina kandidatus, juolab jei ieškote tik karjerą pradedančio žmogaus. Dažnai jie privalumus nuskaito kaip reikalavimus, todėl norėdami galite prirašyti paaiškinimą.

 

Kokybė

Skelbimas turi būti vizualiai patrauklus, tvarkingas ir be gramatinių, techninių klaidų. Kaip mes tikimės tvarkingų kandidatų CV, taip ir kandidatai susidaro nekokią nuomonę ir neaplikuoja į nereprezentatyvų skelbimą. Darbo skelbimas yra viena iš jūsų darbdavio įvaizdžio detalių!

 

Taip pat rekomenduojame turėti ir komunikuoti daugiau informacijos apie save kaip darbdavį: ofisą, komandą, darbo vietą, laisvalaikį, teambuilding‘us. Skelbimų portaluose ieškokite tam skirtų skilčių arba aktyviau išnaudokite socialinius tinklus.

 



Panašūs įrašai

2016 / 03 / 11
13 patarimų kaip palikti puikų pirmąjį įspūdį per 30 sekundžių
2021 / 04 / 09
10 sėkmingo žmogaus įpročių
2021 / 08 / 17
Kaip turi atrodyti jūsų LinkedIn profilis, jei jūs ieškote darbo? (3/3)