10 pagrindinių įmonės komunikacijos taisyklių krizių metu

2021-01-20

10 pagrindinių komunikacijos taisyklių krizių metu:

 

- Komunikacija šiais laikais yra dvipusė, norite to ar ne.

- Greitas atsakymas yra privalomas, kitaip klientas liks nepatenkintas.

- Aiškus ir detalus informavimas - būtinas. Jei ne jūs, tai padarys kiti ir, tikėtina, jūs to negalėsite sukontroliuoti.

- Matykite, ką sako ir publikuoja kiti. Jūs turite žinoti, ko kiti nežino ir dar nepaskelbė.

- Jei iškart sureaguosite, klientas tikrai atsakys - būkite pasiruošę pokalbiui.

- Nuoširdumas, sąžiningumas ir pagrįsti atsakymai būtini sėkmingam komunikacijos suvaldymui. Bet prisiminkite - darbai svarbiau už žodžius, ne tik kalbėkite, bet ir darykite.

- Pamirškite teisinę ir formalią kalbą. Nesislėpkite už įmonės įvaizdžio. Klientai tikisi bendrauti su žmogumi, kaip jie.

- Lankstumas turi būti įmonės kultūros dalis, jau nekalbant apie krizių komunikacijos strategiją.

- Skaitmeninis pasaulis keičiasi greitai - turite prisitaikyti, kitaip būsite lengvai pažeidžiami.

- Išnaudokite socialinius tinklus krizių komunikacijai. Šiuo metu tai pagrindinis kanalas informacijos sklaidai.

- Geros krizių komunikacijos pagrindas yra vidinė įmonės komunikacija.



Panašūs įrašai

2020 / 11 / 12
Kaip išvengti lemtingų klaidų, kurios paskatina darbuotoją palikti Jūsų kompaniją?
2019 / 07 / 08
10 patarimų, kuriuos naudinga žinoti, rašantiems CV
2016 / 05 / 20
Darbo vieta: „Pats sau bosas“