Žodžiai, kurių neturėtum vartoti apibūdindamas save ar savo verslą

2020-10-26

Ar tu esi įpratęs savo kasdienėje kalboje vartoti klišes, ypač vaizdingus būdvardžius ir epitetus? O ar naudoji šiuos žodžius apibūdindamas save kaip asmenybę socialiniuose profiliuose ar savo verslą internete? Toliau rasi sąrašą žodžių, kuriuos, galimai, vartoji savo kasdieniame gyvenime, tačiau turėtum juos pakeisti kitais, ne tokiais banaliais ir nuvalkiotais, norėdamas sudaryti profesionalaus specialisto ar darbuotojo įvaizdį.

 

                                                                              

 

1. Inovatyvus:

Dauguma įmonių bei žmonių save laiko inovatyviais. Deja, didžioji dalis jų nėra inovatyvūs. Būti inovatyviu nėra reikalavimas sėkmingam verslui (tu neturi būti naujas – tu tiesiog turi būti geresnis negu kiti). Tačiau, jei laikai save tikrai inovatyviu, nesakyk to garsiai. Įrodyk tai. Aprašyk produktus, kuriuos sukūrei. Aprašyk kūrimo procesus. Duok vartotojams kažką tikro, kad tavo inovatyvumas būtų įrodytas.

2. Entuziastingas:

Nesvarbu, kokioje formoje naudojamas, šis žodis reiškia motyvuojantis arba įkvepiantis. Naudok šiuos žodžius.

3. Orientuotas į rezultatus:

Ar tikrai verta vartoti šią frazę? Juk tai paprasčiausiai reiškia – tu darai tai, už ką tau moka atlyginimą. Ar ne geriau būtų orientuotis į kokybę?

 

                                                                                

 

4. Atsakingas:

Šis žodis turi dvejopą prasmę – tu gali būti atsakinga asmenybė arba tu esi atsakingas už tam tikrus darbus. Jeigu tu esi atsakingas už socialinių tinklų marketingą, savo paskyrose nerašyk, kad esi atsakingas už socialinius projektus, o geriau tai pakeisk sakiniu „socialinių tinklų naudojimo konversiją padidinau 40 procentų.“ Nesakyk, už ką tu esi atsakingas. Sakyk, ką padarei. Pasiekimai ir atlikti darbai sukelia didesnį įspūdį.

5. Kūrybingas:

Šis žodis yra atgyvenęs ir nebedaro didelio įspūdžio. Nors jis tikrai gali apibūdinti tavo kūrybingą asmenybę, tačiau šiais laikais, kūrybiškumu pasižymi didžioji dalis žmonių, todėl šis žodis tiesiog prarado įtaką.

6. Dinamiškas:

Dinamiška asmenybė gali reikšti, jog tu esi ypatingai judrus, valingas ir įtaigus, todėl venk naudoti šį žodį, nes žmones tokie būdo bruožai dažnai gąsdina.

7. Unikalus:

Unikalūs būna tik pirštų antspaudai ir snaigės. Tu esi unikalus, bet tavo verslas, tikriausiai, toks nėra. Nieko baisaus: klientams nerūpi unikalumas, jiems rūpi geresnė kokybė. Parodyk, kad esi geresnis ir klientų galvose iš karto tapsi unikalus (net nepanaudodamas šio žodžio).

 

 

                                                                                 



Panašūs įrašai

2016 / 09 / 11
BE FIRSTY vaizdo paskaita. Jei stresas degintų kalorijas, būčiau supermodelis
2016 / 01 / 13
Keturios priežastys, įrodančios, jog esi kur kas labiau tinkamas savo svajonių darbui nei manai
2024 / 02 / 09
Kaip sklandžiai suplanuoti darbostogas užsienyje?