Geriausi karjeros patarimai, kurių niekada nesi girdėjęs

2016-05-16

Internete galima rasti daugybę karjeros patarimų, kurie yra visiems žinomi, tačiau tuo pačiu nuobodūs ir sunkiai įvykdomi. Dažniausiai matomos frazės yra abstrakčios: "Daryk tai, ką mėgsti", "Visada siek geriausio", "Dirbk 110%" ir panašiai, tačiau iki galo nėra aišku kaip tai įvykdyti. Retai kada galima pamatyti aiškių, praktinių ir negirdėtų karjeros patarimų, kurie, iš pirmo žvilgsnio atrodytų kvaili, tačiau iš tikrųjų yra vertingi ir naudingi karjeros pradžiai.

1. Pradėjęs dirbti naujame darbe, visada priimk pasiūlymus papietauti. Jeigu atsisakysi, vėliau gali tapti sunkiau integruotis į kolektyvą, o ir kolegos pagalvos, kad esi pasikėlęs ar tiesiog nenori kurti su jais ryšio.

 

2. Neatrodyk per daug užsiėmęs. Jeigu atrodysi per daug nervingas ir nuolatos dirbantis, tavo darbdavys gali pagalvoti, jog tau sunku susidoroti su paskirtomis užduotimis ir nesi pasiruošęs didesnėms karjeros galimybėms.

 

3. Niekada ofiso mikrobangėje nesišildyk žuvies ar kitų "kvapnių" maisto produktų.

 

4. Tavo ateities progresas priklauso nuo atsakomybių, kurias prisiimi ir nuo darbų, kurie tau nėra tiesiogiai priskirti. Kiekvienas darbuotojas, priimtas į darbą, gali atlikti užduotį, kuri jam yra paskirta, tačiau didesnė vertė yra sukuriama tuomet, kai atliktas darbas nebuvo įtrauktas į tavo pareigybių sąrašą, o kilo iš paprastos idėjos.

 

5. Suprask tuos žmones, kurie pastebi, kai tikrini savo telefoną kas kelias minutes, tačiau į jų skambučius neatsakai. Jie susidarys prastą įspūdį apie tave ir, galbūt, ateityje vengs bendrauti.

6. Padėk kitiems net tuomet, kai tai tau neatneš jokios tiesioginės naudos. Ateityje, tavo pastangos tikrai bus įvertintos.

 

7. Palaikyk ryšius su žmonėmis, kurie jau nebedirba tavo įmonėje. Jie gali būti vertingesnė pažintis, nei dabartiniai tavo kolegos.

 

8. Kuomet nori išmokti kažką naujo, semkis patirties iš jau įgudusių kolegų, stebėk juos, klausk patarimų ir jais vadovaukis.

 

9. Paklausk savo viršininko, su kokiomis problemomis įmonė susiduria dažniausiai ir stenkis jas pašalinti.

 

10. Stenkis prie kiekvienos gautos užduoties/projekto pridėti ir savo asmeninę patirtį bei gebėjimus – taip visas darbo procesas bus sklandesnis bei palengvinsi darbą ne tik sau, bet ir savo kolegoms.



Panašūs įrašai

2021 / 08 / 16
Kaip turi atrodyti jūsų LinkedIn profilis, jei jūs ieškote darbo? (2/3)
2021 / 11 / 03
Kaip kūrybiškai ir vizualiai atvaizduoti informaciją?
2015 / 12 / 22
Kokių specialistų reikės Lietuvai?