13 reasons why / arba 13 priežasčių, kodėl verta naudoti Facebook reklamą
2017-04-21
Šiais laikais jau sunkiai surastume žmogų, kurio nėra Facebook – pradedant jaunais paaugliais ir baigiant senjorais. Visi jį žino, visi jį naudoja, tačiau ar tikrai visi supranta kaip jį naudoti reklaminiais tikslais? Ir kaip reklama šioje platformoje gali padėti pasiekti savo verslo tikslų? Gal kažkur ir yra girdėtas boost’inimas, 20% teksto taisyklė ar reach‘as, tačiau ar tikrai visi supranta, kodėl žmonės investuoja į šį reklamos būdą?
13 priežasčių, kodėl Facebook reklama yra teisingas pasirinkimas
1. Vidutiniškai Facebook kiekveinas praleidžia 35 minutes per dieną
Vidutiniškai vienas Facebook vartotojas praleidžia daugiau nei 35 minutes per dieną dalindamasis įrašais, spausdamas patinka ant įdomaus ar juokingo turinio, o gal tiesiog skaitydamas sraute matomą informaciją. Kiekvieną minutę paspaudžiama patinka po 4,1 mln. įrašų, komentarų, statusų pakeitimų, video ir nuotraukų.
2. Facebook naudojasi daugiau žmonių, nei Kinijoje yra gyventojų
2017 metų balandį paskelbtais duomenimis, visame pasaulyje buvo virš 1,49 bilijono žmonių užsiregistravusių Facebook, kurie atlieka apie 22 milijonus reklamų paspaudimų per metus. 968 milijonai žmonių naudoja Facebook kiekvieną dieną. 1.4 milijonai naudojasi Facebook Lietuvoje. Facebook suteikia ypač geras ir patogias sąlygas reklamai, kurios metu gali būti pasiekta labai plati kiekvieno verslo tikslinė auditorijos dalis.
3. Ranka pasiekiama tikslinė auditorija
Facebook reklamos dėka galima visiškai tiksliai apsibrėžti, kokius žmones norima pasiekti. Ką galima nustatyti? Apie 10 000 pasirinkimų: kalbą, metus, lytį, darbo vietą, mokslo instituciją, pomėgius ir pareigas, santykių būsenas, išsilavinimo lygį, elgesį, facebook ryšius ir t.t. Taip išnaudojami pinigai reklamai tikslingai – reklamuojama tik atitinkantiems konkrečios auditorijos apibrėžimus.
4. Sumažėjęs organinis auditorijos pasiekiamumas
Organinis pasiekiamumas yra įrašų pasiekiamumas, kurį pamato puslapio sekėjai nemokamai. Dabar net mažiau nei 0,5% sekėjų pamato jūsų puslapio atnaujinimus. Facebook reklama suteikia galimybę būti pastebėtam ir pasiekti savo tikslinę auditoriją.
5. Mažas Facebook reklamos biudžetas
Tie, kas susiduria su kitomis reklamos priemonėmis ir kanalais žino, jog reklamuojantis spaudoje, televizijoje, kituose portaluose reikia susiplanuoti gan didelį biudžetą. Minimalus mokestis, kurį galite išleisti reklamuodamiesi Facebook – 5 doleriai per dieną. Facebook reklamos kaina yra žemiausia kaina už 1000 parodymų, lyginant su visais kitais reklaminiais kanalais.
6. Pakartotinė reklama
Remarketingas – tai pakartotinė raklama puslapio lankytojams. Remarketingo pagalba galima segmentuoti svetainės lankytojus ir daugybėje skirtingų svetainių transliuoti reklamą tik tai jiems. Skirtingi remarketingo auditorijos sąrašų segmentai suteikia galimybę atskirti konkrečius lankytojus pagal jų veiklą pasirinktoje svetainėje ir parodyti jiems atitinkamą reklamos žinutę. Vartotojų elgsenos tyrimų rezultatai rodo, jog kiekvienas vartotojas prieš priimdamas sprendimą kažką pirkti, turi pamatyti reklamą keletą kartų, skirtingose medijos priemonėse.
7. Call to action mygtukai
Call to action mygtukai – dar kitaip, „raginimo veikti“ mygtukai, naudojami kaip internetinės rinkodaros taktika, kuomet lankytojai yra skatinami atlikti konkretų veiksmą – pirkti, užsiregistruoti, dalyvauti, sužinoti daugiau ir t.t. Tokie mygtukai nepadidina CTR (angl. Click through rate - parodymų ir paspaudimų santykis) ar nepakeičia vartotojų įsitraukimo (angl. engagement) lygio, tačiau aiškiai informuoja, ką vartotojas gaus paspaudęs mygtuką. Tokiu būtų sumažinamas nereikšmingų ir nenaudingų paspaudimų skaičius.
8. Facebook reklamos įrankiai
Dauguma žmonių teigia, kad Facebook reklama – labai sudėtingas ir komplikuotas reikalas. Ši nuoroda padės suprasti 5 facebook reklamos įrankius, kurie užtikrina dar lengvesnį reklamos valdymą: https://www.inc.com/larry-kim/5-indispensable-tools-for-advertising-on-facebook.html
9. Facebook daro įtaką apsisprendimui pirkti
Truputis statistikos apie Facebook kuriamą įtaką pirkimo procesui:
· 47% vartotojų teigia, kad Facebook yra numeris 1 šaltinis, kuris formuoja nuomonę ir apsisprendimą pirkti;
· 4 iš 10 vartotojų nusiperka tai, ką buvo pamėgę socialinėje medijoje;
· 81% vartotojų teigia, kad draugų įrašai ar jų pasidalinimai daro tiesioginę įtaką apsisprendimui pirkti.
· 38% mamų yra linkę pirkti iš tų Facebook puslapių, kurie yra pamėgti kitų mamų.
10. Facebook reklamos visapusiškumas
Facebook reklama vis dažniau ir dažniau naudojasi ne tik tie verslai, kurių tikslinė auditorija yra individualus vartotojas (B2C), bet ir tie, kurie siekia pritraukti kitas įmones (B2B).
11. Reklamos laikas ir kaina – individualus apsisprendimas
Reklamuodamiesi Facebook galite pasirinkti ne tik biudžetą, bet ir reklamos laiko tarpą. Reklama rodoma tol, kol pasibaigia Jūsų nustatytas biudžetas, o ją sustabdyti galima ir neišnaudojus viso suplanuoto biudžeto. Lankstūs reklamos nustatymai leidžia išnaudoti reklamą visiškai pagal jūsų poreikius.
12. Reklamos tipų gausa
Facebook suteikia galimybę pasirinkti tinkamiausią ir pagal situaciją ar prekę, paslaugą naudingiausią reklamos tipą. Šioje nuorodoje yra pateikti visi reklamos tipai, kuriuos galima apsvarstyti, kuriant Facebook reklamą: http://www.wordstream.com/blog/ws/2016/07/13/facebook-ad-types-cheatsheet
13. Testavimas, stebėjimas ir analizė
Facebook reklamos procesas nesustoja ties jos paleidimu. Facebook suteikia galimybę kiekvienam paleidusiam reklamą nesustoti gilintis į ją, stebėti auditorijos pasiekiamumą, analizuoti rezultatus ir keisti, keisti, keisti.
Dabar žinote net 13 priežasčių, kodėl verta naudoti facebook reklamą, tad nieko nelaukdami pradėkite ją kurti! O jei nežinote, kaip profesionaliai sukurti reklamą? Balandžio 26-27 d. vyks Facebook reklamos mokymai, kurių metu bus pateikta tikrai daugiau nei trylika patarimų kaip tai padaryti.
Straipsnį sudarė: Simona Česnakaitė